I.J.E.I.
Είσοδος
Εγγραφή
English
|
Ελληνικά
Αρχική
Σχετικά
Ανακοινώσεις-Νέα
Συντακτική Επιτροπή
Επιστημονική Επιτροπή
Επιτροπή Κριτών
Θεματικές Ενότητες
Για συγγραφείς
Υποβολή εργασίας
Οδηγίες
Τεύχη
Γενικές πληροφορίες
Τρέχον τεύχος
Προηγούμενα τεύχη
Επικοινωνία
Μέλη
Είσοδος
Εγγραφή
Έχω ξεχάσει τον κωδικό μου!
6977301725
6974479464
6972038117
Αρχική
Ανακοινώσεις-Νέα
Συντακτική Επιτροπή
Επιστημονική Επιτροπή
Επιτροπή Κριτών
Θεματικές Ενότητες
Υποβολή εργασίας
Οδηγίες
Τρέχον τεύχος
Προηγούμενα τεύχη
Γενικές πληροφορίες
Επικοινωνία
Είσοδος
Εγγραφή
Έχω ξεχάσει τον κωδικό μου!
Ελληνικά
English
ΕΕΠΕΚ © All rights reserved| Ανάπτυξη:
Σωμαράς Χρήστος
This template is made with
by
Colorlib
Vol 4, Issue 4 GR (2022)
Εξώφυλλο
Λίστα άρθρων περιοδικού
Οι απόψεις των Εκπαιδευτικών Φυσικής Αγωγής της Πρωτοβάθμιας και Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης Εύβοιας από την εφαρμογή της εξ αποστάσεως σύγχρονης εκπαίδευσης το σχολικό έτος 2020-2021.
Μ. ΙΩΑΝΝΙΔΗ
εκπαιδευτικοί
εξ αποστάσεως εκπαίδευση
σύγχρονη εκπαίδευση
Φυσικής Αγωγής
Θεματική ενότητα:
Εκπαιδευτική Έρευνα
«Αντιλαμβανόμενα Εκπαιδευτικά Εμπόδια» στη μεταλυκειακή εκπαίδευση ελληνικού μαθητικού πληθυσμού: πιλοτική έρευνα στάθμισης της κλίμακας «Perceived Educational Barriers»
Κ. ΓΡΙΒΑΣ,
Θ. ΚΡΙΚΕΤΟΥ,
Ε. ΚΩΣΤΑΡΑ,
Ν. ΚΟΥΡΜΟΥΣΗ
αντιλαμβανόμενα εμπόδια
Κλίμακα «Perceived Educational Barriers»
μεταλυκειακή εκπαίδευση
πιλοτική έρευνα
στάθμιση κλίμακας
Θεματική ενότητα:
Εκπαιδευτική Έρευνα
Κίνητρα και τεχνικές παρακίνησης των εκπαιδευτικών Δημοσίας εκπαίδευσης. Διερεύνηση των επιπτώσεων της οικονομικής ύφεσης στους Έλληνες εκπαιδευτικούς.
Ν. ΠΕΤΡΑΚΟΣ
Εκπαίδευση.
παρακίνηση
ύφεση
Κίνητρα
Θεματική ενότητα:
Οργάνωση και Διοίκηση της Εκπαίδευσης
Αξιολόγηση του ευρωπαϊκού προγράμματος eTwinning στην ενίσχυση της εκμάθησης ξένων γλωσσών στη σχολική τάξη
Θ. ΚΑΡΥΠΙΔΟΥ
e Twinning
Εκπαιδευτικός
ευρωπαϊκά προγράμματα
ξένες γλώσσες
σχολικές μονάδες
Θεματική ενότητα:
Καινοτόμες διδακτικές πρακτικές και μέθοδοι στον εκπαιδευτικό κλάδο ΠΕ70, ΠΕ71
Οι ικανότητες του ηγέτη σε ψηφιακά περιβάλλοντα: η περίπτωση των ιδιωτικών σχολικών οργανισμών στην Ελλάδα κατά τη διάρκεια της πανδημίας.
Π. ΖΑΧΑΡΑΤΟΥ,
Π. ΠΕΤΣΑΒΑΣ
COVID-19
Δεξιότητες των διοικητικών στελεχών
Ιδιωτικοί σχολικοί οργανισμοί
Ποσοτική έρευνα
Θεματική ενότητα:
Οργάνωση και Διοίκηση της Εκπαίδευσης
Ικανοποίηση σπουδαστών ΙΕΚ από τις σπουδές τους εν μέσω πανδημίας
Α. ΟΙΚΟΝΟΜΟΥ,
Ε. ΜΑΥΡΟΠΟΥΛΟΥ
εξ αποστάσεως εκπαίδευση
ΙΕΚ
παιδαγωγική και διδακτική κατάρτιση
Μεταδευτεροβάθμια εκπαίδευση
Θεματική ενότητα:
Εκπαίδευση Ενηλίκων
Το Δημοτικό Σχολείο ως οργανισμός μάθησης και ο ρόλος των εκπαιδευτικών στη διαδικασία αυτού του μετασχηματισμού
Σ. ΧΑΤΖΗΪΩΑΝΝΟΥ
Δημοτικό σχολείο
οργανισμός μάθησης
οργανωσιακή μάθηση
ρόλος των εκπαιδευτικών
Θεματική ενότητα:
Οργάνωση και Διοίκηση της Εκπαίδευσης
Η αντιλαμβανόμενη Αποτελεσματικότητα των Εκπαιδευτικών και οι Δεξιότητές τους κατά τη διάρκεια της τηλεκπαίδευσης σε περίοδο πανδημίας
Μ. ΓΚΕΒΡΟΥ,
Γ. ΣΤΑΥΡΟΠΟΥΛΟΥ
αντιλήψεις αποτελεσματικότητας
διαχείριση ψηφιακών μέσων
Θεματική ενότητα:
Αξιοποίηση Τ.Π.Ε. στη διδασκαλία και τη μάθηση (εκπ/κό λογισμικό, διαδίκτυο κλπ.)
Εξισορρόπηση επαγγελματικής και οικογενειακής ζωής: απόψεις διευθυντριών σε σχολικές μονάδες
Α. ΜΑΚΑΤΣΩΡΗ
διευθύντριες σχολικής μονάδας
Επαγγελματική εξισορρόπηση
Οικογενειακή εξισορρόπηση
ρόλοι
φύλο
Θεματική ενότητα:
Οργάνωση και Διοίκηση της Εκπαίδευσης
Επαγγελματική επάρκεια αναπληρωτών και μόνιμων εκπαιδευτικών
Θ. ΑΝΑΓΝΩΣΤΟΠΟΥΛΟΥ
αναπληρωτές και μόνιμοι εκπαιδευτικοί
Τεχνολογική Παιδαγωγική Γνώση Περιεχομένου
επαγγελματική επάρκεια εκπαιδευτικών
Θεματική ενότητα:
Οργάνωση και Διοίκηση της Εκπαίδευσης
Κριτική σκέψη και συλλογικότητα με ΤΠΕ: Έρευνα Δράσης στη διδασκαλία των δύο αρχιτεκτονικών ρυθμών της αρχαϊκής εποχής.
Α. ΛΙΘΟΞΟΪΔΟΥ
Αρχαϊκή εποχή
αρχιτεκτονικοί ρυθμοί
έρευνα δράσης
Ιστορία
ΤΠΕ
Θεματική ενότητα:
Αξιοποίηση Τ.Π.Ε. στη διδασκαλία και τη μάθηση (εκπ/κό λογισμικό, διαδίκτυο κλπ.)
Κριτική εξέταση της εφαρμογής της Αυτοαξιολόγησης σε σχολικές μονάδες Δ/βθμιας εκπαίδευσης της πόλης των Γιαννιτσών: Αντιστάσεις, Ρόλος του Διευθυντή/ ντριας, Πιθανά Αποτελέσματα
Δ. ΑΝΑΡΓΥΡΙΔΟΥ
αντιστάσεις
εσωτερική αξιολόγηση
ρόλος του Διευθυντή/ντριας
αυτοαξιολόγηση
Θεματική ενότητα:
Αξιολόγηση στην Εκπαίδευση
Κέντρο ελέγχου Νηπιαγωγών και στάση απέναντι στην αναπηρία
Α. ΠΑΠΠΑ,
Μ. ΚΟΝΤΟΓΙΑΝΝΗ,
Σ. ΣΟΥΛΗΣ
γενική εκπαίδευση
ειδική εκπαίδευση
κέντρο ελέγχου
Νηπιαγωγοί
στάσειςαναπηρία
Θεματική ενότητα:
Ειδική Αγωγή (σε όλες τις εκπαιδευτικές βαθμίδες)
Αντιλήψεις των ειδικών παιδαγωγών για την εκπαίδευση των μαθητών με νοητική υστέρηση
Σ. ΧΑΝΤΖΗ,
Σ. ΜΠΟΥΚΟΥ
ειδικοί επαγγελματίες
εκπαίδευση
ένταξη.
νοητική υστέρηση
Θεματική ενότητα:
Ειδική Αγωγή (σε όλες τις εκπαιδευτικές βαθμίδες)
Σύγχρονη Μουσειοπαιδαγωγική και ενταξιακή διδασκαλία: Κοινωνική ενίσχυση μέσω της καλλιέργειας της ενσυναίσθησης. Σχεδιασμός και υλοποίηση παρεμβατικού προγράμματος για παιδιά 9-12 στο πλαίσιο διδακτορικής έρευνας
Η. ΠΑΠΑΙΩΑΝΝΟΥ
Ένταξη
κοινωνική ενίσχυση.
μη αποκλεισμός
σύγχρονη μουσειοπαιδαγωγική
Θεματική ενότητα:
Τέχνη και Εκπαίδευση
Οι επιμορφωτικές ανάγκες του διδακτικού προσωπικού και η σχέση τους με την επιστημονική και επαγγελματική ανάπτυξη υπό το πρίσμα της επερχόμενης αξιολόγησης: Στάσεις και αντιλήψεις εκπαιδευτικών Π.Ε.70
Ι. ΓΙΑΝΝΙΚΟΠΟΥΛΟΣ,
Σ. ΚΑΡΑΜΟΥΣΛΗΣ,
Γ. ΚΑΤΣΟΥΡΗΣ,
Γ. ΦΟΥΖΑΣ
αξιολόγηση εκπαιδευτικών.
Επιμόρφωση
επιμορφωτικές ανάγκες
Θεματική ενότητα:
Επιμόρφωση των εκπαιδευτικών
Η επικοινωνιακή πολιτική του Πελοποννησιακού Λαογραφικού Ιδρύματος (ΠΛΙ) και η συμβολή του στην επαφή των παιδιών 4-12 ετών με το λαϊκό πολιτισμό
Γ. ΠΑΠΟΥΤΣΗ
εκπαιδευτικό πρόγραμμα
ολιστική προσέγγιση
λαογραφικό μουσείο
πολιτισμικό μοντέλο
συστημικό μοντέλο
Θεματική ενότητα:
Τέχνη και Εκπαίδευση
Μία μέθοδος για την αυτόματη ανίχνευση του μαθήτυπου στο Moodle: Υλοποίηση και αξιολόγηση
Ι. ΚΑΡΑΓΙΑΝΝΗΣ
ανίχνευση μαθήτυπου
μαθήτυπος
σύστημα διαχείρισης μάθησης
Θεματική ενότητα:
Καινοτόμες διδακτικές πρακτικές και μέθοδοι στον εκπαιδευτικό κλάδο ΠΕ86