I.J.E.I.
Είσοδος
Εγγραφή
English
|
Ελληνικά
Αρχική
Σχετικά
Ανακοινώσεις-Νέα
Συντακτική Επιτροπή
Επιστημονική Επιτροπή
Επιτροπή Κριτών
Θεματικές Ενότητες
Για συγγραφείς
Υποβολή εργασίας
Οδηγίες
Τεύχη
Γενικές πληροφορίες
Τρέχον τεύχος
Προηγούμενα τεύχη
Επικοινωνία
Μέλη
Είσοδος
Εγγραφή
Έχω ξεχάσει τον κωδικό μου!
6977301725
6974479464
6972038117
Αρχική
Ανακοινώσεις-Νέα
Συντακτική Επιτροπή
Επιστημονική Επιτροπή
Επιτροπή Κριτών
Θεματικές Ενότητες
Υποβολή εργασίας
Οδηγίες
Τρέχον τεύχος
Προηγούμενα τεύχη
Γενικές πληροφορίες
Επικοινωνία
Είσοδος
Εγγραφή
Έχω ξεχάσει τον κωδικό μου!
Ελληνικά
English
ΕΕΠΕΚ © All rights reserved| Ανάπτυξη:
Σωμαράς Χρήστος
This template is made with
by
Colorlib
Vol 6, Issue 2 GR (2024)
Εξώφυλλο
https://doi.org/10.69685/GOBL1135
Λίστα άρθρων περιοδικού
Διερεύνηση των αντιλήψεων και των πρακτικών των νηπιαγωγών του νομού Μαγνησίας αναφορικά με την ανάπτυξη γραμματισμού των νηπίων και σύγκριση των πρακτικών με αυτές του Νέου Αναλυτικού Προγράμματος.
https://doi.org/10.69685/WDVR3529
Ε. ΤΣΙΜΠΛΙΔΟΥ
ανάγνωση
αναδυόμενος γραμματισμός
γραφή
Νηπιαγωγείο
Θεματική ενότητα:
Εκπαίδευση και τοπική κοινωνία
Οι απόψεις των εκπαιδευτικών για τη χρήση του podcast στην εκπαίδευση και η επίδραση του στους μαθητές γυμνασίου: Έρευνα σε Γυμνάσια της Β. Ελλάδας
https://doi.org/10.69685/QHOO6935
Π. ΚΑΤΣΙΟΥΛΑ,
Λ. ΜΠΟΥΤΣΚΟΥ
Β. Ελλάδα
Γυμνάσιο
εκπαίδευση
podcast
Θεματική ενότητα:
Καινοτόμες δράσεις στην Εκπαίδευση
Η ψηφιακή αφήγηση ως μέσο ενίσχυσης της ψηφιακής δεξιότητας των μαθητών τον 21ο αιώνα
https://doi.org/10.69685/WODK3796
Α. ΑΘΑΝΑΣΙΑΔΗΣ
δεξιότητες 21ου αιώνα
ψηφιακές δεξιότητες
ψηφιακή αφήγηση
Θεματική ενότητα:
Καινοτόμες διδακτικές πρακτικές και μέθοδοι στον εκπαιδευτικό κλάδο ΠΕ86
Διοίκηση υπηρεσιών στην οργάνωση και διοίκηση των εκπαιδευτικών μονάδων. Παράγοντες και κίνητρα συμμετοχής σε Ευρωπαϊκά προγράμματα των εκπαιδευτικών Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης. Έρευνα του Ν. Λάρισας και του Ν. Πιερίας
https://doi.org/10.69685/VEDO6653
Ο. ΓΚΟΥΝΑ,
Σ. ΚΟΥΒΕΛΑ,
Ζ. ΠΛΙΑΡΗ,
Μ. ΚΟΥΓΙΟΥΜΤΖΟΓΛΟΥ
Διοίκηση τουριστικών προορισμών και τοπικής ανάπτυξης
Εκπαιδευτικός τουρισμός
Ευρωπαϊκά εκπαιδευτικά προγράμματα
Παράγοντες παρακίνησης
Διοίκηση υπηρεσιών
Θεματική ενότητα:
Οργάνωση και Διοίκηση της Εκπαίδευσης
Επαγγελματική ανθεκτικότητα και αυτοαποτελεσματικότητα Διευθυντών/Διευθυντριών Νομού Αχαΐας
https://doi.org/10.69685/ECGI5284
Ε. ΠΙΕΡΡΗ,
Φ. ΔΗΜΑΚΟΠΟΥΛΟΥ
αυτοαποτελεσματικότητα
δευτεροβάθμια εκπαίδευση.
σχολικοί ηγέτες
επαγγελματική ανθεκτικότητα
Θεματική ενότητα:
Οργάνωση και Διοίκηση της Εκπαίδευσης
Η αντεστραμμένη διδασκαλία έναντι της παραδοσιακής διδασκαλίας στις θετικές επιστήμες: Μια συγκριτική μελέτη
https://doi.org/10.69685/OFPU8202
Ε. ΡΕΘΕΜΙΩΤΑΚΗ
flipped learning
αντεστραμμένη διδασκαλία
θετικές επιστήμες
Θεματική ενότητα:
Καινοτόμες διδακτικές πρακτικές και μέθοδοι στον εκπαιδευτικό κλάδο ΠΕ04
Διαχείριση ανοιχτών δεδομένων με χρήση της τεχνολογίας API στο περιβάλλον του App Inventor
https://doi.org/10.69685/UPLO5185
Γ. ΣΤΑΘΟΠΟΥΛΟΥ,
Χ. ΞΙΞΗ,
Σ. ΨΥΧΑΡΗΣ
API
AppInventor
STEM
ανοιχτά δεδομένα
επιχειρηματολόγηση
Θεματική ενότητα:
Καινοτόμες διδακτικές πρακτικές και μέθοδοι στον εκπαιδευτικό κλάδο ΠΕ86
Η χρήση του gamification για τη διδασκαλία των αλγορίθμων
https://doi.org/10.69685/IZGN2303
Α. ΠΑΠΑ
Αντίκτυπος Παιχνιδοποίησης
Καινοτόμα εργαλεία μάθησης
παιχνιδοποίηση
Θεματική ενότητα:
Καινοτόμες διδακτικές πρακτικές και μέθοδοι στον εκπαιδευτικό κλάδο ΠΕ86
Η Διδασκαλία & Ευαισθητοποίηση των Μαθητών της Στ΄ Τάξης του Δημοτικού Σχολείου για το Δικαίωμα του Παιδιού στην Εκπαίδευση μέσω Διδακτικού Σεναρίου Δημιουργικής Αφήγησης
https://doi.org/10.69685/WWEO9150
Ε. ΝΤΡΙΖΑ,
Ν. ΛΑΜΠΡΟΠΟΥΛΟΥ
δημιουργική αφήγηση
πρωτοβάθμια εκπαίδευση
Το Δικαίωμα του Παιδιού στην Εκπαίδευση
Θεματική ενότητα:
Καινοτόμες διδακτικές πρακτικές και μέθοδοι στον εκπαιδευτικό κλάδο ΠΕ70, ΠΕ71
Διερεύνηση απόψεων ξενόγλωσσων εκπαιδευτικών Α΄ θμιας Εκπαίδευσης για τον ρόλο των ψηφιακών τεχνολογιών στη διδασκαλία της ξένης γλώσσας
https://doi.org/10.69685/TVQW1533
Α. ΒΑΡΣΑΜΙΔΟΥ,
Μ. ΠΑΤΣΙΟΜΊΤΗ
διδακτική
ξένες γλώσσες
πρωτοβάθμια εκπαίδευση
ψηφιακές τεχνολογίες
Θεματική ενότητα:
Αξιοποίηση Τ.Π.Ε. στη διδασκαλία και τη μάθηση (εκπ/κό λογισμικό, διαδίκτυο κλπ.)
Ο ρόλος των εκπαιδευτικών Β/θμιας εκπαίδευσης απέναντι σε περιστατικά σχολικού εκφοβισμού μεταξύ εφήβων μαθητών
https://doi.org/10.69685/EHCF2895
Α. ΔΙΑΜΑΝΤΟΠΟΥΛΟΥ,
Α. ΑΓΟΡΑΣΤΟΣ,
Σ. ΡΗΓΑΤΟΣ
δευτεροβάθμια εκπαίδευση
εκπαιδευτικοί
στάσεις
Στρατηγικές αντιμετώπισης
Σχολικός εκφοβισμός
Θεματική ενότητα:
Εκπαιδευτική Έρευνα
Οι απόψεις των διευθυντών σχολικών μονάδων και των γονέων ως προς τη συμμετοχή των τελευταίων στη σχολική ζωή των παιδιών τους στην πρωτοβάθμια εκπαίδευση.
https://doi.org/10.69685/URJZ7388
Ρ. ΚΑΤΣΑΠΗ,
Ι. ΚΑΡΑΒΑΣΙΛΗΣ
γονεϊκή συμμετοχή
ηγεσία
σχολικός διευθυντής
Θεματική ενότητα:
Οργάνωση και Διοίκηση της Εκπαίδευσης
Σχολική βία και πολιτισμική ετερότητα των μαθητών. Απόψεις και πρακτικές εκπαιδευτικών της πρωτοβάθμιας εκπαίδευσης
https://doi.org/10.69685/ZNHC1076
Η. ΣΓΟΥΡΟΠΟΥΛΟΥ,
Α. ΜΠΟΥΝΑ,
Κ. ΣΚΑΝΑΒΗ
Διαπολιτισμική Εκπαίδευση
πολιτισμική ετερότητα
πρακτικές εκπαιδευτικών
Σχολική βία
Θεματική ενότητα:
Διαπολιτισμική Αγωγή
Εμπειρίες συμπερίληψης μέσα από συναυλίες σύμπραξης του 4ου Δημοτικού Σχολείου Αλεξανδρούπολης με το Ε.Ε.Ε.Ε.Κ. και το ΕΝΕΕΓΥ-Λ Αλεξανδρούπολης. Η μελωδία της διαφορετικότητας ενώνει καρδιές και παιδιά!
https://doi.org/10.69685/KXIL3669
Ε. ΜΠΑΤΖΟΛΑ,
Β. ΓΡΑΜΜΑΤΙΚΟΥ
Άτομα με ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες
καλλιτεχνικές δράσεις
στρατηγικές διδασκαλίας
συνεκπαίδευση
Θεματική ενότητα:
Ειδική Αγωγή (σε όλες τις εκπαιδευτικές βαθμίδες)
Ανήκουν οι μαθητές με δυσκολίες μάθησης στις ομάδες παιχνιδιού των συμμαθητών τους ή σχηματίζουν δικές τους ομάδες κατά την διάρκεια του διαλείμματος;
https://doi.org/10.69685/ZAYD4256
Μ. ΛΟΥΑΡΗ
δυσκολίες μάθησης
παιχνίδι
τμήμα ένταξης
διάλειμμα
Θεματική ενότητα:
Ειδική Αγωγή (σε όλες τις εκπαιδευτικές βαθμίδες)
Δύναμη και πίεση. Καθημερινότητα και επιστήμη: Απόψεις προπτυχιακών φοιτητών παιδαγωγικού τμήματος
https://doi.org/10.69685/QPPW1646
Χ. ΤΣΙΧΟΥΡΙΔΗΣ,
Π. ΑΝΤΩΝΑΚΟΠΟΥΛΟΥ,
Ν. ΜΉΤΡΑΚΑΣ
Δύναμη
Καθημερινός και Επιστημονικός λόγος
Πίεση
Φυσικές έννοιες
Θεματική ενότητα:
Εκπαιδευτική Έρευνα