Η μελέτη αυτή παρουσιάζει μια εφαρμοσμένη εκπαιδευτική παρέμβαση στο πλαίσιο της ειδικής αγωγής, με στόχο τη διδασκαλία της ισότητας και των πράξεων πολυωνύμων σε κωφούς/ές και βαρήκοους/ες μαθητές/τριες Β΄ Λυκείου. Το σενάριο βασίζεται στη φιλοσοφία των νέων Προγραμμάτων Σπουδών για τα Μαθηματικά στο Λύκειο και αξιοποιεί αρχές διαφοροποιημένης διδασκαλίας και παιχνιδοκεντρικής μάθησης, ενσωματώνοντας επιλεγμένα ψηφιακά εργαλεία και χειραπτικό υλικό. Η παρέμβαση οργανώθηκε σε φάσεις διερεύνησης, ενεργητικής εμπλοκής και συνεργασίας, προκειμένου να προσεγγιστούν ολιστικά οι έννοιες της ενότητας. Η αξιολόγηση πραγματοποιήθηκε στο πλαίσιο δράσης-έρευνας (action research), με συλλογή ποιοτικών δεδομένων μέσω δομημένης παρατήρησης, ανάλυσης της μαθητικής συμμετοχής, ομάδων εστίασης και στοχευμένης ανατροφοδότησης εντός και εκτός τάξης. Τα αποτελέσματα ανέδειξαν αυξημένη μαθησιακή συμμετοχή, ενίσχυση της μαθηματικής κατανόησης και των δεξιοτήτων συνεργασίας και θετική συναισθηματική εμπλοκή των μαθητών/τριών, ευρήματα που συνάδουν με ερευνητικά δεδομένα της διεθνούς βιβλιογραφίας στον χώρο της ενταξιακής μαθηματικής εκπαίδευσης και της παιχνιδοκεντρικής διδασκαλίας.