Στην παρούσα εργασία, ο εγγραμματισμός των φοιτητών του Παιδαγωγικού Τμήματος Δημοτικής Εκπαίδευσης διερευνάται για φαινόμενα που σχετίζονται με τη ραδιενέργεια. Εντοπίζονται επίσης οι εναλλακτικές ιδέες που έχουν οι φοιτητές σε αυτό το θέμα. Μελετήθηκε επίσης η εξέλιξη των αντιλήψεων που έχουν οι φοιτητές από έτος σε έτος των σπουδών τους. Τα αποτελέσματα της έρευνας οδήγησαν στο συμπέρασμα ότι οι φοιτητές έχουν λανθασμένες αντιλήψεις, μερικές από τις οποίες έχουν δημοσιευτεί σε άλλες εργασίες και κάποιες εντοπίζονται για πρώτη φορά. Η έρευνα για το πώς αλλάζουν οι αντιλήψεις των φοιτητών κατά τη διάρκεια των σπουδών τους, έδειξε ότι παραμένουν αμετάβλητες καθ’ όλη τη διάρκεια τους. Αυτό το αποτέλεσμα σημαίνει ότι οι σπουδές τους δεν τους αλλάζουν τις αντιλήψεις τους σχετικά με αυτό το θέμα. Αυτό το εύρημα οδηγεί επίσης στο συμπέρασμα ότι οι φοιτητές των παιδαγωγικών τμημάτων πρέπει να έχουν μαθήματα σύγχρονης φυσικής που άπτονται των καθημερινών προβλημάτων της σύγχρονης ζωής.