Σκοπός του παρόντος άρθρου είναι η διερεύνηση των στάσεων των εκπαιδευτικών απέναντι στη χρήση των νέων τεχνολογιών στη μαθησιακή διαδικασία παιδιών με ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες. Ο παραπάνω στόχος επιτυγχάνεται μέσω της βιβλιογραφικής επισκόπησης εμπειρικών και θεωρητικών μελετών που έχουν εξερευνήσει το συγκεκριμένο θέμα. Το άρθρο αναδεικνύει τα σημαντικά οφέλη των νέων τεχνολογιών για τους μαθητές με ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες, καθώς και την άμεση αλληλεξάρτηση μεταξύ των στάσεων των εκπαιδευτικών απέναντι στις ΤΠΕ και της χρήσης τους από αυτούς. Οι θετικές στάσεις των εκπαιδευτικών απέναντι στις ΤΠΕ οδηγούν σε εκτεταμένη χρήση τους και το αντίστροφο. Ωστόσο, όπως καταλήγει το άρθρο, υπάρχει πληθώρα εμποδίων που αποτρέπουν τους εκπαιδευτικούς από τη χρήση των ΤΠΕ στη μαθησιακή διαδικασία των παιδιών με ειδικές ανάγκες, παρά τις θετικές τους στάσεις.