Η έρευνα αυτή πραγματοποιήθηκε με σκοπό να διερευνηθούν οι απόψεις των διευθυντών σχολικών μονάδων πρωτοβάθμιας εκπαίδευσης και των γονέων ως προς τη συμμετοχή τους στη σχολική ζωή των παιδιών. Το δείγμα της έρευνας συνιστούν 6 διευθυντές δημοτικών σχολείων της ελληνικής επικράτειας καθώς και 6 γονείς, των οποίων τα παιδιά φοιτούν στα συγκεκριμένα σχολεία. Τα αποτελέσματα της έρευνας κατέδειξαν μια σχέση θετικής αλληλεπίδρασης, η οποία ωστόσο παρουσιάζει περιθώρια βελτίωσης. Οι διευθυντές θεωρούν τους γονείς ισότιμους συνεργάτες στην ευμάρεια του σχολείου με τις συναντήσεις τους να πραγματοποιούνται ανά τακτά χρονικά διαστήματα. Η δυσαναλογία ως προς τον αριθμό γονέων - διευθυντή καθώς και οι καθημερινές προκλήσεις που προκύπτουν, επηρεάζουν τη συχνότητα αλλά και ποιότητα των συναντήσεών τους. Επιπρόσθετα, η αρνητική συμπεριφορά και η έλλειψη ενδιαφέροντος από πλευράς γονέων, βάζουν «φραγμούς» στην επικοινωνία, δημιουργώντας έτσι ένα αρνητικό κλίμα.