6977301725
6974479464
6972038117
Ανήκουν οι μαθητές με δυσκολίες μάθησης στις ομάδες παιχνιδιού των συμμαθητών τους ή σχηματίζουν δικές τους ομάδες κατά την διάρκεια του διαλείμματος;
Ανήκουν οι μαθητές με δυσκολίες μάθησης στις ομάδες παιχνιδιού των συμμαθητών τους ή σχηματίζουν δικές τους ομάδες κατά την διάρκεια του διαλείμματος;
Περίληψη:

Η συμμετοχή των παιδιών στις ομάδες παιχνιδιού κατά το διάλειμμα, τους δίνει την ευκαιρία να εκτονώσουν την ενέργεια που έχει σωρευθεί κατά την μαθησιακή διαδικασία, να έρθουν κοντά και να αλληλεπιδράσουν με συνομήλικα παιδιά. Ιδιαίτερο ερευνητικό ενδιαφέρον έχει προκαλέσει η ανάπτυξη φιλικών σχέσεων μεταξύ παιδιών με ειδικές μαθησιακές δυσκολίες και τυπικά αναπτυσσόμενων παιδιών. Οι μαθητές με δυσκολίες μάθησης παρακολουθούν το ωρολόγιο πρόγραμμα της γενικής τάξης και συγχρόνως παρακολουθούν μαθήματα στο τμήμα ένταξης του σχολείου τους. Καθώς αυτή η συνθήκη δεν διασφαλίζει και την συμπερίληψή τους στις ομάδες παιχνιδιού τέθηκε το ερώτημα αν εν τέλει οι μαθητές με δυσκολίες μάθησης ανήκουν στις ομάδες παιχνιδιού των συμμαθητών τους κατά το διάλειμμα. Στην έρευνα συμμετείχαν 40 μαθητές οι οποίοι είχαν διαγνωστεί με δυσκολίες μάθησης και φοιτούσαν στο τμήμα ένταξης του σχολείου τους. Τα στοιχεία συγκεντρώθηκαν βάση συνεχόμενων παρατηρήσεων και διαπιστώθηκε ότι περισσότεροι από τους μισούς συμμετέχοντες δεν συμμετείχαν στα παιχνίδια των συμμαθητών τους.