Η ανάπτυξη και η εξάπλωση του κορονοϊού (COVID-19) σήμερα αποτελεί θέμα παγκοσμίου ενδιαφέροντος. Είναι σημαντικό να σημειώσουμε ότι η κατάσταση της πανδημίας εξελίσσεται και η συνεχής παρακολούθηση της εξέλιξης της νόσου παραμένει σημαντική για την αντιμετώπισή της. Στην τρέχουσα έρευνα σχεδιάστηκε ένα εκπαιδευτικό σενάριο και εφαρμόστηκε ένα μοντέλο μάθησης που βασίζεται σε διλήμματα και την επιχειρηματολογία, ενώ συνδυάζει παιδαγωγικές αρχές της μάθησης με βάση τη διεπιστημονική προσέγγιση STEM, την αυτορυθμιζόμενη μάθηση, και τη συνεργατική μάθηση. Επιπλέον δίνεται έμφαση στην αξία των τεχνολογικών εργαλείων που υποστηρίζουν και προωθούν την ενεργό και συνεργατική συμμετοχή στην τάξη. Δημιουργήθηκε εφαρμογή στο περιβάλλον του οπτικού προγραμματισμού του App Inventor, οι μαθητές παρουσίασαν τα αποτελέσματα στην ολομέλεια και μέσα από συζήτηση με επιχειρήματα κι αναστοχασμό κατέληξαν στα συμπέρασμα που παρουσίασαν στην τάξη.