H ψηφιακή αφήγηση είναι το μεγαλύτερο, το πιο σημαντικό στάδιο στο οποίο εξελίσσεται σήμερα, ακόμα κι αν άλλες μορφές αφήγησης εξακολουθούν να επιβιώνουν ενώ ταυτόχρονα οι ψηφιακές δεξιότητες έχουν αναγνωριστεί ήδη από τις αρχές του 21ου αιώνα από την Ευρωπαϊκή Ένωση ως βασικές δεξιότητες για την προσωπική ανάπτυξη των πολιτών. Στην παρούσα εργασία παρουσιάζονται τα αποτελέσματα έρευνας αναφορικά με τα οφέλη της ψηφιακής αφήγησης. Η ψηφιακή αφήγηση βοηθά στην ανάπτυξη αποτελεσματικών επικοινωνιακών δεξιοτήτων και εμπειριών σε συγκεκριμένους τομείς όπως: Διαδραστική επικοινωνία, διαπροσωπικές δεξιότητες, προσωπική και κοινωνική ευθύνη, τεχνολογική παιδεία, βασικός και οπτικός γραμματισμός, περιέργεια, δημιουργικότητα και ανάληψη κινδύνων. Η έρευνα πραγματοποιήθηκε το 2022 σε ένα δείγμα 57 εκπαιδευτικών δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης (Γυμνάσιο-Λύκειο) στην πόλη της Πτολεμαΐδας που έχουν κάνει χρήση της ψηφιακής αφήγησης το σχολικό έτος 2021-2022.