Σκοπός της παρούσας εργασίας είναι να συγκρίνει την αποτελεσματικότητα χρήσης της μεθόδου της αντεστραμμένης διδασκαλίας (flipped learning) έναντι της παραδοσιακής διδασκαλίας, με τεχνικές ενεργητικής μάθησης, στα μαθήματα της φυσικής και των μαθηματικών. Η μελέτη διεξήχθη σε 100 μαθητές γυμνασίου και λυκείου οι οποίοι αρχικά υποβλήθηκαν στην παραδοσιακή διδασκαλία (ομάδα ελέγχου) και στην συνέχεια υπόβληθηκαν στην αντεστραμμένη διδασκαλία (πειραματική ομάδα). Για τον έλεγχο την αποτελεσματικότητας των δύο μεθόδων οι μαθητές υποβλήθηκαν σε τεστ αξιολόγησης στο μάθημα που διδάχτηκαν με τις δύο μεθόδους. Για τον έλεγχο της ύπαρξης στατιστικά σημαντικής διαφοράς μεταξύ της επίδοσης των δύο ομάδων χρησιμοποιήθηκε το independent sample t-test για συνεχείς μεταβλητές. Τα αποτελέσματα της μελέτης έδειξαν ότι δεν υπάρχει στατιστική σημαντική διαφορά ως προς τη μέση επίδοση των μαθητών με τις δύο μεθόδους διδασκαλίας.