Η εργασία αυτή είναι το αποτέλεσμα της εμπειρίας από τη συνεργασία του 4ου Δημοτικού Σχολείου Αλεξανδρούπολης με το Εργαστήριο Ειδικής Επαγγελματικής Εκπαίδευσης Κατάρτισης (Ε.Ε.Ε.Ε.Κ.) και το Ενιαίο Ειδικό Επαγγελματικό Γυμνάσιο Λύκειο (ΕΝ.Ε.Ε.ΓΥ.-Λ.) Αλεξανδρούπολης. Η συνεργασία πραγματοποιήθηκε, επειδή οι καλλιτεχνικές δράσεις προσφέρουν στους μαθητές πολυδιάστατες εμπειρίες (γνωστικές, ψυχοσυναισθηματικές, ψυχοκινητικές). Οι δραστηριότητες σχεδιάστηκαν και υλοποιήθηκαν με κριτήριο τους στόχους των προγραμμάτων συνεκπαίδευσης, τις οδηγίες των Αναλυτικών Προγραμμάτων Σπουδών του Ε.Ε.Ε.Ε.Κ. και της Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης, τις αρχές που διέπουν τη διαδικασία της ένταξης και τη χρήση ειδικών διδακτικών αρχών στη μορφοποίηση της διδακτέας ύλης και στην εφαρμογή ειδικών διδακτικών χειρισμών. Οι μαθητές κατανόησαν ότι η ισότιμη πρόσβαση όλων των ανθρώπων στη γνώση με γνώμονα τις ιδιαίτερες ικανότητές τους αποτελεί συνταγματική επιταγή και το δημοκρατικό δικαίωμα της συνεκπαίδευσης των μαθητών αποτελεί πανανθρώπινο αγαθό, το οποίο εξασφαλίζει ευκαιρίες και δυνατότητες μάθησης.