Έρευνα σχετικά με το σύνδρομο επαγγελματικής εξουθένωσης (burnout) σε φοιτητές ευρωπαϊκών πανεπιστημίων έχει εξετάσει τη σχέση του με τα χαρακτηριστικά προσωπικότητας και την κοινωνική υποστήριξη, ωστόσο όχι σε ένα συνδυαστικό μοντέλο. Συνεπώς, η παρούσα μελέτη αποσκοπούσε στη διερεύνηση της σχέσης μεταξύ burnout, προσωπικότητας και κοινωνικής υποστήριξης, και δεύτερον, στο κατά πόσο η προσωπικότητα και η κοινωνική υποστήριξη μπορούν να προβλέψουν την εμφάνιση burnout στους φοιτητές. Οι συμμετέχοντες συμπλήρωσαν τρία ερωτηματολόγια: το Maslach Burnout Inventory Student-Survey (MBI-SS), το NEO Five-Factor Inventory (NEO-FFI) και την Κλίμακα Πολυδιάστατης Αντιλαμβανόμενης Κοινωνικής Υποστήριξης (MSPSS). Τα αποτελέσματα έδειξαν ότι όλα τα στοιχεία του burnout σχετίζονται σημαντικά με τη νευρωτισμό, την εξωστρέφεια και την ευσυνειδησία, ενώ η κοινωνική υποστήριξη σχετίζεται μόνο με την ακαδημαϊκή αναποτελεσματικότητα. Η ακαδημαϊκή αναποτελεσματικότητα προβλέφθηκε από την ευσυνειδησία, ο κυνισμός προβλέφθηκε επίσης από την ευσυνειδησία και την καλοσύνη (agreeableness), ενώ η συναισθηματική εξάντληση προβλέφθηκε από το νευρωτισμό. Η κοινωνική υποστήριξη δεν προέβλεψε ανεξάρτητα κανένα στοιχείο του burnout. Συμπερασματικά, η ευσυνειδησία, η καλοσύνη και ο νευρωτισμός μπορούν να επηρεάσουν τα συμπτώματα του burnout στους Ευρωπαίους φοιτητές.