Τα σύγχρονα αναλυτικά προγράμματα είναι απαραίτητο να διαθέτουν ένα σημαντικό μέρος από τους στόχους τους για ζητήματα τα οποία ενισχύουν τη σύνδεση των επιστημών με την καθημερινή ζωή. Ο σκοπός της παρούσας εργασίας είναι να διερευνηθεί διαθεματικά κατά πόσο επιτυγχάνονται στόχοι που αφορούν τη θεματική περιοχή της υγιεινής διατροφής . Για το σκοπό αυτό δημιουργήθηκε και εφαρμόστηκε ερωτηματολόγιο σε 208 μαθητές δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης. Το ερωτηματολόγιο δημιουργήθηκε αφού πρώτα ερευνήθηκε το σύνολο των σχολικών βιβλίων πρωτοβάθμιας και δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης και η επιλογή των θεμάτων αναφέρεται, κατά το μεγαλύτερο ποσοστό, σε ενότητες, θέματα, φύλλα εργασιών, δραστηριότητες κτλ, που εμπεριέχονται σε αυτά. Από την ανάλυση των αποτελεσμάτων προκύπτει ότι η επίτευξη των στόχων κυμαίνεται σε μέτρια επίπεδα. Αυτό είναι ιδιαίτερα σημαντικό καθώς τα σχετικά ευρήματα μπορούν να χρησιμοποιηθούν ως εργαλεία-οδηγοί στη διαμόρφωση των νέων προγραμμάτων σπουδών στο μέλλον