Η παρούσα μελέτη διεξήχθη σε 78 μαθητές της Β" και Γ" Λυκείου στη Θάσο και έδειξε ότι το σχολικό άγχος είναι ένα διαδεδομένο πρόβλημα. Ειδικότερα, τα κορίτσια εμφάνισαν σημαντικά υψηλότερα επίπεδα άγχους και περισσότερα σωματικά συμπτώματα σε σύγκριση με τα αγόρια. Οι κύριες αιτίες άγχους είναι ο φόβος της αποτυχίας, οι εξετάσεις και οι υψηλές προσδοκίες των γονέων. Αν και οι μαθητές αφιερώνουν 1-2 ώρες ημερησίως στο διάβασμα, το άγχος επηρεάζει αρνητικά την απόδοσή τους. Ωστόσο, η σχολική υποστήριξη για τη διαχείριση του άγχους είναι ανεπαρκής, με τους μαθητές να βασίζονται σε φίλους και χόμπι. Οι προτάσεις τους περιλαμβάνουν τη μείωση της ύλης, την ενίσχυση της ψυχολογικής υποστήριξης και τη δημιουργία ενός λιγότερο πιεστικού εκπαιδευτικού συστήματος. Τα ευρήματα υπογραμμίζουν την επιτακτική ανάγκη για στοχευμένες παρεμβάσεις από την εκπαιδευτική κοινότητα.