Η παρούσα εργασία διερευνά την αποτελεσματικότητα μιας διδακτικής παρέμβασης για την ανάπτυξη δεξιοτήτων Δημιουργικής Γραφής και την ενίσχυση της περιβαλλοντικής συνείδησης σε μαθητές Στ" Δημοτικού. Ως αφετηρία χρησιμοποιήθηκε το λογοτεχνικό διήγημα του Ηλία Βενέζη «Η Χιονάτη της Πάρνηθας», γύρω από το οποίο δομήθηκαν δραστηριότητες δημιουργικής γραφής. Τα αποτελέσματα, βασισμένα στην ποιοτική ανάλυση των γραπτών κειμένων (αφηγήσεις και διάλογοι), κατέδειξαν σημαντική βελτίωση στις αφηγηματικές και διαλογικές δεξιότητες των μαθητών, συμπεριλαμβανομένης της ευφυούς χρήσης σχημάτων λόγου. Ιδιαίτερα εντυπωσιακή ήταν η εκδήλωση μεγάλου ενθουσιασμού και ισχυρής βούλησης εκ μέρους των μαθητών για συμφιλίωση ανθρώπου-φύσης. Είτε μέσω κριτικής της αρνητικής σχέσης, είτε μέσω προτάσεων για την αποκατάστασή της, τα κείμενα ανέδειξαν μια βαθιά περιβαλλοντική ευαισθητοποίηση. Η μελέτη υπογραμμίζει τη δύναμη της λογοτεχνίας και της δημιουργικής γραφής ως καταλυτών για ολιστική μάθηση και περιβαλλοντική αγωγή.