Ο γραμματισμός σε θέματα ψηφιακής ασφάλειας αποδεικνύεται ζωτικής σημασίας για την εκπαιδευτική κοινότητα, καθώς δημιουργεί ένα ασφαλές ψηφιακό περιβάλλον για τους μαθητές, ενώ παράλληλα τους υποστηρίζει στην ανάπτυξη ψηφιακών δεξιοτήτων. Οι γνώσεις των διευθυντών σχολικών μονάδων σε θέματα ψηφιακής ασφάλειας διασφαλίζει την ασφάλεια των μαθητών, ιδίως στο δημοτικό σχολείο. Σκοπός της μελέτης ήταν να διερευνήσει θέματα που σχετίζονται με τις γνώσεις των διευθυντών δημοτικών σχολείων σε θέματα ψηφιακής ασφάλειας, εστιάζοντας στο τι γνωρίζουν για τη ψηφιακή ασφάλεια, καθώς και σε ποιες ενέργειες προχωρούν για να προωθήσουν θέματα ψηφιακής ασφάλειας στους εκπαιδευτικούς και τους γονείς και πώς αξιολογούν το επίπεδο γνώσεων των εκπαιδευτικών σε θέματα ψηφιακής ασφάλειας. Στη μελέτη συμμετείχαν δέκα διευθυντές δημοτικών σχολείων απαντώντας σε ημιδομημένη συνέντευξη. Τα αποτελέσματα έδειξαν ότι όλοι οι συμμετέχοντες έχουν ικανοποιητικό επίπεδο γνώσεων σχετικά με τους κινδύνους του διαδικτύου, θεωρούν σημαντικό να ενημερώνουν τους γονείς για θέματα ψηφιακής ασφάλειας και ζητούν στοχευμένη επιμόρφωση των εκπαιδευτικών.