I.J.E.I.
Είσοδος
Εγγραφή
English
|
Ελληνικά
Αρχική
Σχετικά
Ανακοινώσεις-Νέα
Συντακτική Επιτροπή
Επιστημονική Επιτροπή
Επιτροπή Κριτών
Θεματικές Ενότητες
Για συγγραφείς
Υποβολή εργασίας
Οδηγίες
Τεύχη
Γενικές πληροφορίες
Τρέχον τεύχος
Προηγούμενα τεύχη
Επικοινωνία
Μέλη
Είσοδος
Εγγραφή
Έχω ξεχάσει τον κωδικό μου!
6977301725
6974479464
6972038117
Αρχική
Ανακοινώσεις-Νέα
Συντακτική Επιτροπή
Επιστημονική Επιτροπή
Επιτροπή Κριτών
Θεματικές Ενότητες
Υποβολή εργασίας
Οδηγίες
Τρέχον τεύχος
Προηγούμενα τεύχη
Γενικές πληροφορίες
Επικοινωνία
Είσοδος
Εγγραφή
Έχω ξεχάσει τον κωδικό μου!
Ελληνικά
English
ΕΕΠΕΚ © All rights reserved| Ανάπτυξη:
Σωμαράς Χρήστος
This template is made with
by
Colorlib
Vol 7, Issue 2 EN (2025)
Εξώφυλλο
https://doi.org/10.69685/GMWH3189
Λίστα άρθρων περιοδικού
Γιατί να ρυθμιστεί η Τεχνητή Νοημοσύνη; Ο αντίκτυπος της Τεχνητής Νοημοσύνης στη Νομιμότητα και την Κανονικότητα
https://doi.org/10.69685/MCRY4168
Λ. ΣΕΡΕΜΈΤΗ,
Α. ΠΑΤΡΟΠΟΥΛΟΣ,
Χ. ΚΑΡΑΧΡΗΣΤΟΣ,
Μ. ΠΑΝΤΕΡΜΑΛΗ,
Η. ΠΑΠΑΝΤΩΝΗ,
Κ. ΔΡΑΓΟΓΙΑΝΝΗΣ
ηθικά ζητήματα
κανονικότητα
νομιμότητα
Τεχνητή Νοημοσύνη
Νομική
Θεματική ενότητα:
Εκπαιδευτική Έρευνα
Ενίσχυση της αυτοπεποίθησης μέσα από δραστηριότητες δημιουργικής ανάγνωσης και γραφής στο δημοτικό σχολείο
https://doi.org/10.69685/TSWG1426
Σ. ΤΣΑΤΣΟΥ_ΝΙΚΟΛΟΥΛΗ
ανάγνωση
αυτοπεποίθηση
γραφή
δημιουργική
Θεματική ενότητα:
Εκπαιδευτική Ψυχολογία
Συσχέτιση μεταξύ του λεξιλογικού επιπέδου και της ψυχοκοινωνικής προσαρμογής παιδιών με διαταραχή αυτιστικού φάσματος (επιπέδου 1)
https://doi.org/10.69685/NGUD5689
Δ. ΚΑΣΤΑΜΟΝΙΤΗ,
Μ. ΚΑΥΚΑ,
Χ. ΚΑΠΟΓΙΑΝΝΟΠΟΥΛΟΥ
αντιληπτικό λεξιλόγιο
εκφραστικό λεξιλόγιο
ψυχοκοινωνική προσαρμογή
Θεματική ενότητα:
Ειδική Αγωγή (σε όλες τις εκπαιδευτικές βαθμίδες)
Συνεργασία σχολείου – οικογένειας σε περιπτώσεις μαθητών με συναισθηματικές ή/και συμπεριφορικες διαταραχές. Η οπτική των εκπαιδευτικών δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης
https://doi.org/10.69685/VSFW7093
Π. ΘΕΟΦΊΛΗ,
Μ. ΠΑΡΔΑΛΗ
δευτεροβάθμια εκπαίδευση
συναισθηματικές και συμπεριφορικές διαταραχές
συνεργασία σχολείου-οικογένειας
Θεματική ενότητα:
Ειδική Αγωγή (σε όλες τις εκπαιδευτικές βαθμίδες)
Δραστηριότητες βασισμένες στο παιχνίδι στη μαθησιακή διαδικασία
https://doi.org/10.69685/JDEN3752
Φ. ΜΠΟΣΜΟΣ
μάθηση
παιχνίδι
Συμμετοχή
Θεματική ενότητα:
Καινοτόμες διδακτικές πρακτικές και μέθοδοι στον εκπαιδευτικό κλάδο ΠΕ86
Μετα-μάθηση για μαθητές: Η υπέρτατη δεξιότητα για την αυτοδύναμη δια βίου μάθηση στην εποχή της τεχνολογίας και της τεχνητής νοημοσύνης. Μια εφαρμογή στα Μαθηματικά.
https://doi.org/10.69685/CMEN5913
Μ. ΠΑΠΑΔΑΚΗ
AI
ChatGPT
priming
αποτελεσματική καταγραφή σημειώσεων
εννοιολογικοί χάρτες
μετα-μάθηση
Θεματική ενότητα:
Καινοτόμες διδακτικές πρακτικές και μέθοδοι στον εκπαιδευτικό κλάδο ΠΕ03
Συνεργατική Λήψη Αποφάσεων στην Πρωτοβάθμια Εκπαίδευση: Η Συμβίωση της Τεχνητής Νοημοσύνης και της Σχολικής Ηγεσίας
https://doi.org/10.69685/HPTV8541
Ν. ΡΑΠΤΗΣ,
Ν. ΨΥΡΡΑΣ,
Σ. ΚΟΥΤΣΟΥΡΑΗ
Ηγεσία σχολικών μονάδων
λήψη αποφάσεων
πρωτοβάθμια εκπαίδευση
Τεχνητή Νοημοσύνη
Θεματική ενότητα:
Οργάνωση και Διοίκηση της Εκπαίδευσης
Εφαρμογή του Πλαισίου S.M.A.R.T. σε Προγράμματα Διατροφικής Αγωγής για την Προσχολική Ηλικία με τη Χρήση Εκπαιδευτικού Υλικού Τεχνητής Νοημοσύνης
https://doi.org/10.69685/PKPB5419
Μ. ΒΛΑΧΟΥ
απενεχοποιημένο πρότυπο διατροφής
Κατανάλωση Φρούτων
Μέθοδος S.M.A.R.T.
Προσχολική Αγωγή
Θεματική ενότητα:
Εκπαιδευτική Έρευνα
Ενίσχυση της Δημιουργικότητας και των Δεξιοτήτων Επίλυσης Προβλημάτων μέσω της Τρισδιάστατης Εκτύπωσης στην Ελληνική Εκπαίδευση
https://doi.org/10.69685/VYJP4928
Δ. ΤΣΙΑΣΤΟΎΔΗΣ,
Χ. ΠΟΛΑΤΟΓΛΟΥ,
Α. ΜΑΪΔΟΥ
δημιουργικότητα
επίλυση προβλήματος.
3d Printing
Θεματική ενότητα:
Εκπαιδευτική Ρομποτική και Τεχνολογία
Γραμματισμός Διευθυντών Σχολικών Μονάδων Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης σε θέματα Ψηφιακής Ασφάλειας
https://doi.org/10.69685/AHLQ2945
Γ. ΠΑΝΈΤΑΣ,
Α. ΚΑΡΑΤΡΑΝΤΟΥ,
Χ. ΠΑΝΑΓΙΩΤΑΚΟΠΟΥΛΟΣ
Γραμματισμός σε θέματα Ψηφιακής ασφάλειας
Διευθυντές σχολικών μονάδων
πρωτοβάθμια εκπαίδευση
Ψηφιακή ασφάλεια
Θεματική ενότητα:
Οργάνωση και Διοίκηση της Εκπαίδευσης