Σκοπός της παρούσας εργασίας είναι η ανίχνευση και καταγραφή των απόψεων των εκπαιδευτικών μουσικής σε σχέση με τη χρήση της πραξιακής ή της αισθητικής μουσικής παιδαγωγικής και οι λόγοι επιλογής της μιας ή της άλλης προσέγγισης. Επιπλέον, στόχος ήταν η καταγραφή των απόψεων των εκπαιδευτικών σχετικά με το τι μπορεί να γίνει ώστε να υιοθετηθεί η μία ή η άλλη φιλοσοφία στα σχολεία. Η μελέτη ακολούθησε ποιοτική ερευνητική μέθοδο και για τη συλλογή των δεδομένων πραγματοποιήθηκαν προσωπικές συνεντεύξεις με επτά εκπαιδευτικούς μουσικής καθώς και μία ομαδική συζήτηση (focus group) με άλλους δέκα καθηγητές μουσικής. Τα αποτελέσματα της έρευνας έδειξαν ότι η πλειονότητα των εκπαιδευτικών επιλέγει την πραξιακή φιλοσοφία της μουσικής, παρά το γεγονός ότι η εφαρμογή της καθίσταται δύσκολη για διάφορους λόγους. Οι εκπαιδευτικοί θεωρούν ότι οι εκπαιδευτικές αρχές μπορούν να συμβάλλουν στην υλοποίηση της πραξιακής προσέγγισης μέσω σημαντικών αλλαγών στα αναλυτικά προγράμματα και μέσω της παροχής ουσιαστικής χρηματοδότησης για τον εξοπλισμό των σχολείων με μουσικά όργανα.