Στην παρούσα εργασία, επιδιώκεται τόσο να μελετηθεί όσο και να αξιολογηθεί συνολικά ο ενήλικας εκπαιδευόμενος στη δια βίου μάθηση. Παράλληλα, σημειώνεται η σπουδαιότητα και αναγκαιότητα για μάθηση, καθ’ όλη τη διάρκεια της ζωής του ανθρώπου με σκοπό την βελτίωση του σε προσωπικό και επαγγελματικό επίπεδο. Δεν πρέπει να ξεχνάμε ότι η εκπαίδευση είναι μια καθημερινή διαδικασία που δεν ολοκληρώνεται με την περάτωση της τυπικής εκπαίδευσης. Μέσα από τη μελέτη μας διαπιστώνονται επιμέρους χαρακτηριστικά των εκπαιδευόμενων. Όπως για παράδειγμα, σε τι προσδοκούν, τα κίνητρα, οι δυνατότητες που παρέχονται, αν μπορεί να καλύψει με εποικοδομητικό και δημιουργικό τρόπο τον ελεύθερο χρόνο τους, αλλά και τι μπορεί να τους αποτρέψει από τη μαθησιακή διαδικασία. Με τη χρήση ερωτηματολογίου λήφθηκαν τα δεδομένα και βάση αυτών εξήχθησαν τα αποτελέσματα. Η εργασία ολοκληρώνεται με συμπεράσματα και προτάσεις.