Σκοπός αυτής της μελέτης ήταν να εξετάσει τους παράγοντες που σχετίζονται με τη στάση των μαθητών Γυμνασίου τυπικής εκπαίδευσης απέναντι στους συνομηλίκους με Ειδικές Εκπαιδευτικές Ανάγκες (ΕΑΑ) στα γενικά σχολεία της Ελλάδας. Στη μελέτη συμμετείχαν 138 μαθητές και τα δεδομένα συλλέχθηκαν χρησιμοποιώντας ερωτηματολόγιο που περιείχε μια κοινωνικοδημογραφική ενότητα και μια ενότητα μέτρησης στάσεων. Διερευνήθηκε αν οι στάσεις των συμμετεχόντων επηρεάζονται από παράγοντες όπως το φύλο, η εξοικείωση με τα παιδιά με ΕΕΑ, ο τόπος κατοικίας, η βαθμολογία, το επάγγελμα και το μορφωτικό επίπεδο. των γονέων. Τα κύρια αποτελέσματα δείχνουν ότι οι μαθητές γυμνασίου έχουν θετικές στάσεις απέναντι σε συνομηλίκους με ΕΕΑ. Η σημασία αυτών και των υπόλοιπων ευρημάτων της έρευνας συζητείται αναλυτικά. Προσδοκάται ότι η έρευνα θα παρέχει χρήσιμες πληροφορίες για τους επαγγελματίες στον τομέα της εκπαίδευσης και τους υπεύθυνους χάραξης εκπαιδευτικής πολιτικής και θα συμβάλει στη διαμόρφωση αποτελεσματικών στρατηγικών στην ένταξη και την παροχή ίσων ευκαιριών για τους μαθητές με ΕΕΑ.