6977301725
6974479464
6972038117
Οι αδυναμίες και οι προκλήσεις της Επείγουσας Απομακρυσμένης Διδασκαλίας την εποχή του COVID-19
Οι αδυναμίες και οι προκλήσεις της Επείγουσας Απομακρυσμένης Διδασκαλίας την εποχή του COVID-19
Περίληψη:

Σκοπός της παρούσας έρευνας είναι η μελέτη του μοντέλου της Επείγουσας Απομακρυσμένης Διδασκαλίας (ΕΑΔ) που εφαρμόστηκε την περίοδο της πανδημίας σύμφωνα με τις απόψεις των εκπαιδευτικών. Για την υλοποίηση της ποσοτικής έρευνας χρησιμοποιήθηκε το μεθοδολογικό εργαλείο του αυτοσχέδιου ερωτηματολογίου και το δείγμα ευκολίας αποτέλεσαν 104 εκπαιδευτικοί της Α/βάθμιας και Β/βάθμιας εκπαίδευσης. Τα ευρήματα της έρευνας σχετικά με το βαθμό κατάρτισης και εξοικείωσης των εκπαιδευτικών στη χρήση ψηφιακών εργαλείων και εκπαιδευτικών πλατφορμών έδειξαν πως η πλειονότητα αυτών δεν θεωρεί επαρκή την επιμόρφωσή του. Τα προβλήματα που αντιμετώπισαν στην εφαρμογή της ΕΑΔ σχετίζονται με τη σύνδεση, τη δυσκολία στην προετοιμασία των τηλεμαθημάτων και στη χρήση της εκπαιδευτικής πλατφόρμας ενώ έκριναν τα μαθήματα ως μονότονα και ανιαρά. Σχετικά με την προτίμησή τους μεταξύ των δύο μορφών μάθησης τα ευρήματα ανέδειξαν την αποτελεσματικότητα της εκ του σύνεγγυς εκπαίδευσης σε σχέση με την εξ αποστάσεως.