Στις Φυσικές Επιστήμες περιλαμβάνονται σημαντικά μαθήματα στη δευτεροβάθμια εκπαίδευση, όπως Φυσική, Χημεία, Βιολογία και Γεωλογία – Γεωγραφία. Η κατανόηση της Φύσης της Επιστήμης έχει καθιερωθεί ως ένα από τα επιθυμητά χαρακτηριστικά του επιστημονικού εγγραματισμού εκπαιδευτικών και μαθητών, οι οποίοι γενικά πρέπει να κατανοήσουν τις έννοιες, τις αρχές, τις θεωρίες και τις διαδικασίες της επιστήμης και να συνειδητοποιήσουν τις πολύπλοκες σχέσεις μεταξύ επιστήμης, τεχνολογίας και κοινωνίας. Η παρούσα μελέτη επιχειρεί να διερευνήσει τις αντιλήψεις 58 Ελλήνων εκπαιδευτικών σχετικά με την επιστημονική γνώση, την επιστημονική μέθοδο, το έργο των επιστημόνων και το έργο, με τη μορφή επιχείρησης, που βασίζεται στην επιστήμη, χρησιμοποιώντας τροποποιημένο το Ερωτηματολόγιο ‘‘Μύθοι στις Φυσικές Επιστήμες’’. Τα αποτελέσματα είναι ιδιαίτερα ενθαρρυντικά και δείχνουν ένα πολύ καλό έμψυχο δυναμικό στη διδασκαλία των Φυσικών Επιστημών.