Στο πλαίσιο των δεξιοτήτων του 21ου αιώνα οι μαθητές θα πρέπει να αποκτήσουν γνώσεις και δεξιότητες που σχετίζονται με την Τεχνητή Νοημοσύνη (ΑΙ), εξαιτίας της γρήγορης διείσδυσής της στην κοινωνία. Ωστόσο, το υφιστάμενο Αναλυτικό Πρόγραμμα Σπουδών (ΑΠΣ) δεν παρέχει σε επαρκή βαθμό το απαιτούμενο σύνολο αντίστοιχων δεξιοτήτων. Σκοπός αυτής της έρευνας είναι να διερευνηθούν οι απόψεις εκπαιδευτικών δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης (Λύκειο) ως προς το περιεχόμενο του αναλυτικού προγράμματος σπουδών σχετικά με την Τεχνητή Νοημοσύνη και τις στρατηγικές διδασκαλίας της. Η έρευνα διεξήχθη μέσω ενός ερωτηματολογίου σε ένα δείγμα 129 εκπαιδευτικών πληροφορικής στην δευτεροβάθμια εκπαίδευση (Λύκειο) στην πόλη της Πτολεμαΐδας και των γύρω περιοχών κατά το διάστημα 01.01.24 – 30.03.24. Οι εκπαιδευτικοί δεν είναι ικανοποιημένοι από το υφιστάμενο ΑΠΣ όσον αφορά στο περιεχόμενο διδασκαλίας της ΑΙ, καθώς δεν ενισχύει καθόλου τον ψηφιακό αλφαβητισμό των μαθητών όσον αφορά στην ΑΙ, δεδομένου ότι δεν είναι επαρκές ως προς τις θεματικές του αναφορικά με τη διδασκαλία της ΑΙ. Συνεπώς το ΑΠΣ θα πρέπει να εμπλουτιστεί με αρκετές θεματικές που σχετίζονται με την ΑΙ, οι οποίες είναι σκόπιμο να διδάσκονται με την παιχνιδοποίηση, τη συνεργατική μάθηση με βάση το έργο, τον κονστρουκτιβισμό και σε μεγαλύτερο βαθμό τη βιωματική μάθηση.