Οι εφαρμογές της Επικοινωνίας της Επιστήμης (ΕτΕ) μπορούν να υποστηρίξουν τη διδασκαλία καθιστώντας τη πιο παραγωγική μέσω της πρόκλησης του ενδιαφέροντος του κοινού. Ένα μέσο της ΕτΕ είναι η αφηγηματική τεχνική που έχει απτά αποτελέσματα. Αν σχεδιαστεί κατάλληλα επιβεβαιωμένα μπορεί να βοηθήσει τόσο στην πληρέστερη κατανόηση εννοιών, όσο και στην απομνημόνευσή τους. Στο συγκεκριμένο τμήμα της έρευνάς μας μελετήσαμε την αποτελεσματικότητα ως προς τις δύο αυτές παραμέτρους τεσσάρων αφηγηματικών προσεγγίσεων προχωρημένων εννοιών Χημείας σε είκοσι μαθητές Γ’ Τάξης Προτύπου Γυμνασίου. Οι μαθητές χωρίστηκαν σε δύο ομάδες. Κατόπιν εναλλάξ εφαρμόστηκαν οι τεχνικές και συγκρίθηκαν τα αποτελέσματα τόσο ως προς την υποβοήθηση κατανόησης της αντίστοιχης θεματικής όσο και ως προς τη διάρκεια του διδακτικού αποτυπώματος. Επιβεβαιώθηκαν στατιστικά σημαντικά θετικά αποτελέσματα.