Σχεδιάστηκε και υλοποιήθηκε έρευνα για την εμπειρική κατανόηση μιας ηλεκτρονικής κοινότητας εκπαιδευτικών Πληροφορικής Γυμνασίων, την οποία δημιούργησε και διαχειρίζεται η αρμόδια Σύμβουλος Εκπαίδευσης Πληροφορικής στην ψηφιακή πλατφόρμα e-me. Ο σκοπός της έρευνας είναι η διερεύνηση των στάσεων και των απόψεων των μελών της ηλεκτρονικής κοινότητας καθώς και των παραγόντων που ενθαρρύνουν ή εμποδίζουν την ενεργό συμμετοχή τους. Αξιοποιήθηκε ανώνυμο ηλεκτρονικό ερωτηματολόγιο. Παρότι πολλοί εκπαιδευτικοί εκφράζουν θετική διάθεση για ενεργό συμμετοχή στην ηλεκτρονική κοινότητα, στους πρώτους μήνες λειτουργίας της μόνο ένα μέρος αυτών συμμετέχει ενεργά κάνοντας αναρτήσεις. Βασικός παράγοντας που επηρεάζει αρνητικά την ενεργό συμμετοχή των εκπαιδευτικών στην ηλεκτρονική κοινότητα αναδεικνύεται η έλλειψη χρόνου. Η ενθάρρυνση της Συμβούλου Εκπαίδευσης με ποικίλους τρόπους δείχνει να επηρεάζει θετικά την πρόθεση των εκπαιδευτικών για συμμετοχή. Είναι σημαντικό να ληφθούν υπόψη τα συμπεράσματα της έρευνας στη συνέχεια της λειτουργίας της ηλεκτρονικής κοινότητας με στόχο την ενίσχυση της συμμετοχής και την επαγγελματική ανάπτυξη των εκπαιδευτικών.